Tijdsverandering Voor Een Betere Slaap Memory Foam-matras

Wat Beïnvloedt Uw Slaapkwaliteit?

Is het waar dat de planning van lessen de kwaliteit van de slaap van studenten beïnvloedt, en bijgevolg hun academische prestaties?

De naam heeft niets te maken met zomertijd en twee keer per jaar wisselen van klok. In dit bericht verwijst tijdsverandering naar planning, meer in het bijzonder naar deze tijd dat we onze dagelijkse activiteiten beginnen, zoals school of werkplek.

In beoordelingen van matrassen, kussens, verstelbare bodems en beddengoed wordt vaak gekeken naar de invloed van deze producten op onze slaap. Uiteindelijk concurreren fabrikanten op deze basis, met claims als: Je slaapt als een baby op een XYZ-matras.

Dat is echter niet het hele verhaal. Andere factoren zijn van invloed op onze slaapkwaliteit: gezondheidstoestand, slaapapneu, klimaat en kamertemperatuur, omgevingsgeluiden, slapende echtgenoten die snurken, verlichting, en nog andere aspecten. Deze site had bijvoorbeeld onlangs een vragenlijst over ons gebruik van elektronische apparaten en de manier waarop ze onze slaap beïnvloeden. Onze huidige peiling gaat over slaapplaatsen.

Tijden Van Slaap

Deze site heeft behandeld wanneer en hoe lang we slapen. Time to Sleep Part 1 deelde een grafiek uit de Sleep Health Journal die laat zien hoeveel slaap mensen in verschillende leeftijdsgroepen nodig hebben. Het aanbevolen aantal slaapuren per dag varieert van 14-17 voor pasgeborenen tot 7-8 voor oudere volwassenen. Deze grafiek laat ook tijden zien die boven en onder de aanbevolen tijden liggen, wat geschikt kan zijn voor sommige individuen in elke groep. Voor schoolgaande (pre-adolescente) kinderen zijn de aanbevolen slaapintervallen 9-11 uur en voor adolescente tieners 8-10.

Slaperigheid op school

Sinds een generatie of twee beginnen de meeste scholen eerder met lessen dan een eeuw geleden. Hieruit volgt dat leerlingen vroeger op moeten staan om naar de universiteit te gaan dan hun betovergrootouders. De afgelopen twee of drie decennia hebben opvoeders zich een toename voorgesteld van problemen zoals slaperigheid, prikkelbaarheid, traagheid en ziekteverzuim onder tieners. Oudere leraren merken op hoe de houding en het gedrag van leerlingen is verslechterd in de loop der jaren dat ze lesgeven.

Waarom pubers? Onze hersenen produceren melatonine, een slaapverwekkende stof, omdat ze voelen dat het tijd is om te gaan slapen. De timing hiervan wordt beïnvloed door een aantal variabelen. Een daarvan is een verandering van blauw licht, zoals bij daglicht, naar rood en oranje, de kleuren van zonsondergang. Deze melatonine-afgifte gebeurt snel bij jonge kinderen. Maar na de puberteit komt melatonine later vrij. Het resultaat is dat tieners de neiging hebben om later wakker te blijven, meestal tot 23.00 uur of daarna. Deze tieners willen 8 tot 10 uur slaap per nacht. Acht uur na 23.00 uur is 07.00 uur. Dit maakt het onmogelijk om 8 uur te slapen met een begintijd van de school om 7.00 uur en een harde schijf voor

Hoeveel slaap krijgen studenten?

Slaaponderzoekers, bijvoorbeeld aan de Pennsylvania State University (PSU), bestuderen de slaappatronen van middelbare scholieren en vergelijken deze met niveaus, rijrecords, algemene prestaties, gedrag en gezondheid. In één onderzoek hebben 413 tieners gedurende het schooljaar een week lang elke dag een online dagboek bijgehouden en tijdens de zomervakantie nog een week. Ze noteerden de dagen waarop ze naar bed gingen, hoe lang het duurde om in slaap te vallen, zelfs wanneer ze ’s ochtends opstonden, wanneer en of ze naar de universiteit gingen, en ook hoe laat de school begon.

In een rapport van december 2017 over dit onderzoek merkte PSU op dat de groep studenten wiens lessen begonnen om

Critici merken snel op dat deze studie zich baseert op slechts één week aan gegevens van het collegejaar en één van de zomer. Het is waar dat het bestuderen van langere perioden van meerdere weken of een hele sessie betrouwbaardere resultaten zou opleveren. De uitkomsten van dit onderzoek wijzen daarentegen wel in 1 richting. Niet alleen dit, maar er zijn verschillende onderzoeken die de effecten van starttijden op school op adolescenten beschrijven.

Professionele Belangenbehartiging

Er zijn verschillende groepen die voor hogescholen werken om aan de slag te gaan

Omdat op circadiane gebaseerde fasewachten rond de tijd van het begin van de puberteit ontstaan, beïnvloeden ze ook jongere tieners, die onderhevig zijn aan veel van dezelfde omgevings- en levensstijlconcurrerende prioriteiten om te slapen als oudere tieners. Recent onderzoek toont aan dat het uitstellen van de starttijd van de school voor middelbare scholieren gepaard gaat met positieve resultaten die vergelijkbaar zijn met die in grote scholen, inclusief na verhogingen, meer slaap ’s nachts op school, minder slaperigheid overdag, lagere prijzen voor te laat komen, betere academische prestaties en veel meer. betere prestaties bij geautomatiseerde zorgtaken.

De National Education Association, de Centers for Disease Control en de National Sleep Foundation zouden ze combineren ter ondersteuning van de latere starttijden van de school. Er is zelfs een organisatie genaamd Start School Later.

  • Sommige werkende ouders die zowel basis- als middelbare scholieren gebruiken, vertrouwen erop dat de oudere adolescenten de jongere kinderen na school oppikken.
  • Latere grote schoolstarttijden betekenen ook na ontslagtijden.
    • Leerlingen die later van school komen, kunnen na schooltijd niet eerder op de dag beginnen met werken.
    • Dit betekent dat atletische teams later oefenen.
    • Mogelijk moeten teams de schooldag verkorten tot reizen naar uitwedstrijden.
  • En sommige mensen houden gewoon niet van verandering.

De AAP- beleidsverklaring noemt veel zorgen van mensen die de overdracht en de bijbehorende kosten in twijfel trekken, en het veronderstelt manieren waarop schooldistricten deze uitdagingen aanpakken. Door te benadrukken dat de waarde van aanpassing van de starttijd voor scholen, stellen ze, hebben economen aangegeven dat het uitstellen van de starttijden van de school een aanzienlijke baten-tot-kostenverhouding (9:1) zou kunnen hebben, en uiteindelijk, aangezien de toe-eigening van federale dollars voor universiteiten is deels afhankelijk van studentenaanwezigheidsstatistieken, afnemende te laat komen en ziekteverzuim zou kunnen leiden tot meer financiering en verdere compensatie van kosten in verband met het verplaatsen van starttijden achteraf.

Veldtesten

Een oud gezegde is The proof of the pudding is in the eating. Hoe goed, slecht of onverschillig we ook beloven dat een voorstel zal functioneren, het bewijs zit in de uiteindelijke resultaten. Dat is waar een veldevaluatie voor is om te zien hoe goed een voorgesteld alternatief werkt. Hiervoor worden enkele gebiedstests opgezet. Maar een ander soort veldevaluatie is om te evalueren hoe een idee in het echte leven functioneert zonder het echt op te zetten, veel meer als een gebiedsonderzoek .

De afgelopen jaren hebben verschillende schooldistricten in het hele land hun starttijden gewijzigd, zodat adolescente leerlingen meer kunnen slapen.

Seattle

Een NPR- post, Sleepless No More In Seattle, meldde dat de resultaten van een onderzoek door onderzoekers van de Universiteit van Washington . Het Seattle School District heeft de begintijden van zijn middelbare scholen en middelbare scholen 55 minuten daarna overgedragen van

Het UW- onderzoek bleek een voor-en-na-onderzoek. De leerlingen sliepen gemiddeld 34 minuten langer (tot 7u 24m). Dit was minder dan de gewenste 8 uur, maar een verbetering. Te laat komen en absenteïsme gingen en de cijfers gingen omhoog. Cijfers en aanwezigheid in een hele ochtend Biologie cursus verbeterd, evenals enkele andere metingen. Voor degenen die zich zorgen maakten over onderwijsgelijkheid, werden studenten uit achterstandswijken op gelijke voet met anderen geplaatst.

Detroit

Volgens de Detroit News heeft een universiteitsdistrict in de metropoolregio Detroit de starttijd van de middelbare school 40 minuten later verplaatst. De leerlingen ervoeren een hogere leerprestatie, minder auto-ongelukken bij adolescenten en een lager percentage depressies.

Chesapeake en Virginia Beach

Een onderzoek

Andere Factoren

Blijkbaar zijn er tal van factoren die van invloed zijn op hoe lang en hoe goed we slapen. Sommige zijn substantieel: matras en bed, kussens, beddengoed en nachtkleding. Sommige zijn ecologisch: kamertemperatuur, vochtigheid, luchtkwaliteit, geluiden en mild. Dan zijn er die genaamd
Slaaphygiëne (gedrag): voeding, medicijnen, acties die leiden tot bedtijd, gebruik van elektronica, de tijden waarop mensen naar bed gaan en hun regelmaat. Bespreek Slaaphygiëne goed in een ander artikel.